Macie chęć dowiedzieć się czym są programy lojalnościowe?

Można wyciskać z siebie ostatnie poty. Możemy siedzieć w pracy po nocach. Możemy wykonywać jeszcze mnóstwo rozmaitych rzeczy, ale nigdy nie możemy zapominać o najważniejszym – powodzenie naszego interesu w głównej mierze jest uzależnione od zadowolenia naszych klientów, których, rzecz jasna, najpierw powinniśmy zdobyć. Próżny będzie nasz wysiłek, jeżeli nie znajdziemy nabywców naszego towaru.

Stąd też każdy początkujący przedsiębiorca bez względu na branżę powinien przyswoić sobie najważniejsze zasady efektywnego marketingu.

otwarty kalendarz

Autor: Complete Merchandise
Źródło: http://www.flickr.com

To nie jest tylko dyscyplina naukowa, to fascynująca filozofia. Spece od marketingu, którzy mają już spore doświadczenie, są wstanie dokonać prawdziwych cudów. Dlatego jeżeli tylko nasza firma jest w stanie udźwignąć taki balast finansowy, nie powinniśmy na takim pracowniku (zobacz rejestracja działalności gospodarczej) oszczędzać. Pieniądze zainwestowane w kampanie marketingowe zwrócą się prędzej, niż nas możemy to sobie wyobrazić.

Czytaj dalej

W nowoczesnym biznesie furorę robi marketing relacji. Teraz nie wystarczy jedynie pokazać się lokalnych gazetach, rozwiesić plakaty, czy wyemitować reklamę w telewizji. Współczesny klient jest niezwykle wybredny i my powinniśmy pierwsi wyciągnąć do niego rękę. Jak sama nazwa mówi, taki gatunek marketingu skupia się tworzeniu mocnych stosunków z naszym nabywcą. Nie jest sztuką przyciągnąć konsumentów. Później musimy ich jeszcze utrzymać przy sobie.
Właśnie dlatego powstały programy lojalnościowe

sterta banknotów

Autor: Vsevolod Knyazev
Źródło: http://www.flickr.com

. Z pewnością niejeden z nas posiada w portfelu całą kolekcję plastikowych kart. Dostaliśmy je podczas zakupów w rozmaitych sklepach. To jest bardzo istotna część tego planu. Każda firma, która chce zatrzymać przy sobie ludzi, zwabia ich do siebie tym właśnie drobnym gestem. Otrzymując kartę stałego klienta, dowiadujemy się, że odtąd jesteśmy częścią elitarnego klubu. Taka wiadomość cudownie łechce nasze konsumenckie ego. Czujemy się zauważeni i docenieni. Dodatkowo, dowiadujemy się, że dzięki posiadaniu tej unikalnej karty, czeka na nas mnóstwo atrakcyjnych promocji, niedostępnych dla pozostałych klientów. Właściciele popularnych sieci wysyłają nam w ten sposób jasny komunikat: jesteśmy dla nich ważni, jesteśmy wyjątkowi!

Reszta tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *