
Poza tym, nawet jeżeli klient (masz więcej pytań?) jest świetnie obsłużony, nierzadko ze zwykłej ciekawości poszukuje innych firm – np. sporo pań nie posiada stałego salonu fryzjerskiego. Jednakże w interesie właściciela biznesu jest to, aby posiadać grono zaufanych klientów. Takich ludzi, którzy umieją pokazać swoje przywiązanie. Taki stały klient (https://www.secretclient.com/badania-marketingowe/tajemniczy-klient-mystery-shopping/) jest prawdziwym skarbem. Regularnie daje zarobić, a poza tym, w większości przypadków poleca świadczone przez nas usługi własnym znajomym, członkom rodziny, sąsiadom z ulicy, itp. W jaki sposób uzyskać w takim razie większą ilość stałych klientów tzw marketing relacji.
Skuteczne, choć w sumie nie we wszystkich branżach, są wszelkiego rodzaju programy lojalnościowe – czyli na przykład pani, która będzie w prowadzonym przez nas zakładzie fryzjerskim stałą klientką, po no powiedzmy 10 wizytach będzie miała możliwość nie zapłacić za fryzurę. Każdy wie: przeciętna Polka uwielbia zmieniać swój wygląd, ale niestety nie posiada zbyt wielkich funduszy. Salon fryzjerski, który oferuje obniżki oraz gratisy dla wiernych klientów zapewne będzie chętniej odwiedzany. Niby po co zmieniać salon fryzjerski, jeżeli czeka się na bonifikatę?
Więcej na