
Billboard to świetna promocja, choć zapewne bardzo wielu Polaków powie, iż tego typu reklama (reklamy świetlne) jest najzupełniej niewypałem architektonicznym. Fakt, bardzo często reklama billboardowa powoduje, że polskie miasta brzydziej wyglądają. Jednakowoż nigdy nie dochodzi do takich sytuacji, iż sensowne inwestowanie w promocję nie powoduje znacznego profitu. Powinieneś zwrócić uwagę, że sensowna reklama na billboardach daje codziennie bardziej znaczną liczbę smakoszy. Sam prowadzę pizzerię – na Pradze, więc mam odpowiednie doświadczenie.
Należy zwrócić uwagę, iż całkiem często wyłącznie jeden billboard generuje znaczne profity. Chociaż tak czy siak trzeba porozglądać się jeszcze za jakimiś innymi formami reklamy. Takowych możliwości jest od zatrzęsienia. Pewnie głównym problemem jest brak funduszy, lecz już wcześniej o tym wspominałem: należy odmienić swoje myślenie, czyli wiedzieć, iż każda złotówka inwestowana w promocję pizzerii może dać niezły zysk. Zatem chciałbym zadać na koniec zapytanie: czy w dalszym ciągu nie wiesz jak promować własną restauracyjkę? Mam nadzieję, że nie
!