Po co warto zainteresować się billboardami, jako nośnikiem reklamy

Dobra reklama to podstawa dzisiejszego świata konsumpcji i sprzedaży. W tak dużej ilości przedsiębiorstwa i firm które konkurują o klienta bez porządnej promocji swoich usług i towarów trudno by było coś sprzedać. Na rynkach lokalnych jeszcze ta sztuka mogłaby się udać, ponieważ informacje o dobrej firmie rozchodziły by się między ludźmi, ale na dotarcie na rynki globalne raczej byłoby ciężko. W związku z tym gdzie by nie spojrzeć, klientów zalewa falanajróżniejszych reklam.

billboard

Autor: Roberto Nieves
Źródło: http://www.flickr.com

Praktycznie wszystkie rodzaje mediów są nimi wypełnione, prasa, radio i telewizja sporą część swoich zysków właśnie czerpią ze sprzedawanych reklam.

Jeśli omawiany tu wpis zajął Cię i pragniesz więcej, to na pewno spodoba Ci się link do witryny numer patentu, gdzie wyszukasz więcej treści.

Do tego dochodzi jeszcze reklama zewnętrza, umieszczona na przykład na pojazdach komunikacji miejskiej, plakatach czy billboardach. W zależności od tego, gdzie dana reklama została umiejscowiona, może trafiać do wybranego kręgu konsumentów. Powinno się przyjrzeć kilku rodzajom form reklamowych nieco bliżej i poznać, jakie mają plusy i minusy.

fotografia reklamowa

Autor: Elvert Barnes
Źródło: http://www.flickr.com

Do bardzo często i chętnie wykorzystywanych przez najróżniejsze reklamowe agencje rodzajów reklam należy reklama na billboardach (zobacz tu: ). W praktyce ta reklama wygląda ta, że na dużej, szerokiej na kilka metrów tablicy jest naklejany plakat reklamowy. Tablice, na jakich taka reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/) jest emitowana ustawione są przeważnie przy głównych trasach wjazdowych i w miejscach, gdzie może przebywać duża ilość ludzi. Na przykład billboard w Gdańsku (zainteresowany? ) z pewnością znajdzie się przy jednej z wylotowych trasie na południe polski, lecz zapewne dużo powinno ich być także przy wszystkich parkingach przy hipermarketach i przy głównych miejskich ulicach. Takie umiejscowienie tablic reklamowych ma na celu możliwość dotarcia do jak największej ilości klientów. Przeważnie reklamy emitowane na billboardach są proste i łatwe do szybkiego obejrzenia w ruchu. Kierujący samochodem na szybkiej autostradzie raczej miał nie będzie czasu na czytanie długich tekstów, z tego też powodu firmy reklamowe skupiają się na hasłach krótkich, łatwych do przeczytania jednym spojrzeniem. Do tego dokłada się ciekawy obraz, często śmieszny i zabawny, i jak się to wszystko dobrze wykreuje, to z całą pewnością taka forma reklamy może dać spore efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *